průmyslová zóna Holešov
českyenglish chinese russian deutsch
Aktuality |O zóně |O firmě |Investiční projekty |TP progress |Fotogalerie |Odkazy |Kontakty |Východní Morava |Přihlásit se
průmyslová zóna Holešov  průmyslová zóna Holešov  průmyslová zóna Holešov

O firmě

technologický park progress
banner

Industry Servis ZK, a.s.

Industry Servis ZK, a.s., působí v současné podobě od roku 2007. Vznikla transformací firmy TTT Air, a.s., kterou jako vlastníka někdejšího holešovského letiště a přilehlých pozemků odkoupil Zlínský kraj.
Tato společnost má kromě vlastních podnikatelských aktivit na starosti přípravu a následnou správu Strategické průmyslové zóny Holešov. Zajišťovala přípravu lokality a vybudování základní technické a dopravní infrastruktury. Část vybudovaných inženýrských sítí rovněž provozuje. Industry Servis ZK se výraznou měrou se podílí rovněž na vyhledávání investorů – pořádá semináře pro zájemce o investování, podílí se na obchodních misích a účastní se významných veletrhů investičních příležitostí.
Společnost také zrealizovala projekt nazvaný Technologický park Progress. Jde o komplex budov v areálu zóny, v kterém jsou k dispozici nájemní prostory pro inovačně zaměřené či zcela začínající společnosti. 

Základní kapitál společnosti činí 30 milionů korun, všech 15 000 kusů listinných akcií drží Zlínský kraj.
    

Industry Servis ZK, a.s.
Holešovská 1691, Holešov
IČ: 630 80 303
Právní forma: akciová společnost
Akcionář: Zlínský kraj
Předmět podnikání: 
Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
 
Představenstvo:  
předsedkyně představenstva: Ing. Věra Fousková
 
Dozorčí rada:
předseda dozorčí rady: Ing. Pavel Karhan
člen dozorčí rady: Ing. Jiří Sukop
člen dozorčí rady: Josef Zicha

Informace podle zákona č. 106/1999 Sb.
Poskytnuté informace k nahlédnutí zde.

Historie lokality
V Holešově fungovalo od poloviny minulého století významné vnitrostátní civilní letiště. V dobách největšího rozkvětu létání, tedy především v sedmdesátých letech, odlétalo každý pracovní den z Holešova do Prahy až deset dopravních letadel, stejně tak zpátky. Po roce 2000 již zašlou slávu letiště připomínalo jen několik omšelých budov milosrdně zakrytých náletovými dřevinami.Holešovské letiště sloužilo regionu od roku 1955. Pravidelné letecké linky byly vedeny do Prahy a do Brna. Na těchto linkách zpočátku létala letadla IL 14, později L 410. Do Prahy se létalo v letové hladině kolem 2.400 až 3.000 metrů. Cesta z Holešova na ruzyňské letiště trvala podle síly větru zpravidla 45 až 60 minut.Největší ránu zasadila civilnímu vnitrostátnímu létání energetická krize, růst cen pohonných hmot, množící se únosy letadel a s tím spojené zpřísňování bezpečnostních opatření a prodlužování času pro odbavení cestujících. Svou roli sehrálo i otevření první české dálnice D1 v souvislém tahu z Brna až do Prahy koncem roku 1980. Dálnice velmi výrazně zrychlila spojení Moravy s hlavním městem pro jízdu autem nebo autobusem. Leteckých spojů začalo proto logicky ubývat a začátkem 80. let pak ČSA linku do Holešova, stejně jako na většinu ostatních vnitrostátních letišť, úplně zrušily.Několik let po ústupu ČSA z holešovského letiště se ještě snažily zajišťovat letecké spojení Zlínska s Prahou letouny slušovické společnosti Cargo Moravia Airlines, ale ani tento pokus neměl dlouhého trvání.
21.7.2011
© 2008 - 2010 - Všechna práva vyhrazena